top of page

שירה זיו טיפולי גוף ונפש

אושר במסע אל האושר

אני מעריצה אותן! כשהקליינטיות המרהיבות שלי מרגישות אושר בעכשיו, בהווה, במהלך המסע, בתוך התהליך שלהן, אז אני מרגישה את האושר שלי.

כל אחת מהן מצליחה לוותר על האמונה, שצריך להשיג X, Y ו- Z על מנת שהיא תהיה מאושרת. ולא תמיד קל לוותר על אמונות שמלוות אותנו שנים.

אם האמונות האלו כבר לא מועילות להן, למה לא לשנות אותן?

כשיהיה לי כסף

כשאהיה נשואה

כשיהיה לי תואר

כשאמצא עבודה

כשיהיה לי בית

כשאהיה רזה

כשאצליח ואגשים

כשתהיה לי משפחה...

-אז אני אהיה מאושרת.-

להפסיק את ההתניה לאושר, זו לא תמיד עבודה קלה וזה דורש מהן תשומת לב, נחישות ואומץ, אבל אז יש רגע מאוד ברור ומאוד צלול, כשהן מרגישות נינוחות ושלוות בכל נים ונים בגופן, גם אם עדיין יש להן מטרות, חלומות ושאיפות שהן טרם הגשימו. הן מסכימות לרצות, ועדיין להרגיש מאושרת!

אני חושבת שלכולנו מגיע להרגיש טוב ולחיות טוב ודרך טובה להתחיל, זה בלשים לב לדברים שכן עובדים בחיים שלנו, למה שאנחנו טובות בו, מה שאנחנו מעריכות, אוהבות ומוקירות.

הנה שני תרגילים שאני אוהבת לשלב ביחד עם הסשנים בקליניקה:

* הכיני רשימה של כל מה שאת אוהבת בחיים שלך (אנשים, סיטואציות, מקומות, זמנים, תחביבים, עיסוקים וכו'.) - לפעמים אנחנו לוקחות את הטוב כמובן מאליו ושמות לב רק למה שלא עובד. התרגיל הזה מאפשר לנו להתמקד בכל האהבה שיש לנו בחיים.

* הכיני רשימה של 5 הצלחות שהיו לך היום (תתחילי ב-5 וכל יום תגדילי את המספר. אם יש לך יותר מזה, תהיי לארג'ית עם עצמך ותרשמי!) - הצלחה יכולה להיות קטנה או גדולה, העיקר לשים אליה לב. (למשל: הספקתי..., נהניתי..., הבחנתי..., שיניתי...., עזרתי..., התגברתי..., התמודדתי...)

אני מאחלת שנהיה מאושרות במסע שלנו, כי הרי היעד יכול להשתנות בכל רגע.

שירה


bottom of page